Mys dagar......

Två st fönster blev målade igår,och väntar nu på en andra strykning det får bli ikväll.
Gårdagen gick således till att detta och sen lekte vi med Emma & Jenny på eftermiddagen,Jenny och jag tog igen på skvaller,alltid nyttigt.
På kvällen var vi borta på middag hos bror Roger med familj,Anders o Hanna granne var också där,med sina barn.
Barnen busade och vi åt gott,med bla en jätte god coleslaw sallad som Anna gjort,som var super god.
Till kaffet fick bla morotsmuffins,som var gudomligt goda,bakade av Rogers dotter Sara.

Senare på kvällen sov jag och barnen över hos Hanna granne med barn. Hanna och jag delade en flaska vin och barnen somnade en efter en och vi satt upp länge för att  sedan bädda ner oss bäddsoffan för att prata ungdoms minnen.Tänk så kul jag o Hanna hade haft det om vi kännt varandra redan då....Eller kanske tur för vår omgivning och främst  det manliga släktet,att vi INTE gjorde det ..:)

Idag har förrmiddagen gått åt att fixa pannkaks frukost till barnen,Hanna vilade då hon fick migrän, så jag fixade kaffe och frukost till barnen,så hon skulle få vila lite extra.Men det e inte SÅ lätt med 4 vildungar,direkt.


Nu väntar snart lunch,Hannas rester som vi ska avnjuta hos mig,Daisy behövde komma ut en runda så vi bytte hem ett tag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0