Regnig dag....

Torsdag idag o Minna sov hela natten, efter att jag tillslut fick i henne alvedon,vilken hon vägrade ta i flera timmar.
Hon vaknade och drack några gånger o sen i morse sov hon till 10 och var hur pigg som helst.Ingen feber alls och glad som en speleman när hon bad om frukost.
Emma o jenny playdate stod på schemat,bestämt sedan länge,men eftersom febern dök upp bestämde vi oss för att ta en lekdate hemma hos oss istället.Det gick bra och vi drack hemmagjord smothie,bra med bär  och c-vitamin tänkte jag,och åt lunch och glass och 100 mackor känns det som.

Nu vilar hon på soffan och Maxi spelar tv-spel.
Utanför öser regnet ner vilket känns så där när vi ska se Diggiloo på svaneholms slott ikväll.Jerry stannar hemma med Minna så det innebär at jag o Maxi får baxa på oss regnkläder och stövlar,sån tur att jag köpte nya gummistövlar för ett tag sedan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0