Tillbaka.......

Var ett bra tag sedan ,närmre bestämmt ända sedan Februari månad,som jag bloggade om mitt liv.Sen dess har mycket hänt , så som det brukar i livet.

För tillfälligt har jag o barnen semester.Min andra vecka den här gången,barnens tredje,då Jerry hade en själv med dem.Förra veckan som var vår vecka hela familjen,hyrde vi en stuga i dem djupaste småländska skogarna.
Mina föräldrar hälsade på,liksom Jerrys o han syster. Jerry fyllde 30 år också under veckan,o detta firades såklart. Vi hann med ett besök på High Chaparall,och resturang besök samt promenader i skogen, vi rodde båt och njöt av doften o tystnaden. Perfekt vecka,bortsett från vädret.
Sol fick vi dock då vi hade semester i maj månad också.Vi var 2 veckor på Gran Canaria,med våra vänner Marina o Mange samt Linnea.
 Hund har vi skaffat också, lilla Daisy,som e så glad och pigg,jätte härligt och ha en hund.

Annars då???
Idag har vi bakat scones,jag och Minna,som vi avnjöt framför Pippi Långstrump.
Innan dess var vi ute på en härlig morgon promenad,medans Maxi sov som en stock i sin säng.
Nu spelar barnen Buzz och jag ska gå o måla fönster tänkte jag,en bra kvinna reder sig själv eller??:)





Kommentarer
Postat av: marie feldt

she is back!! Äntligen kram marie

2011-07-28 @ 08:23:11
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0