What to do???

Söndag och sista dagen innan jobbet kallar. Min semester för detta året är slut.Tråkigt men barnen behöver rutiner igen,precis som vi vuxna.
Maxi ska bara gå två veckor till på dagis, sen börjar fritids och sen skolan,en vecka efter.
Igår var en stor dag.Vi handlade hans allra första skolväska, och gympapåse.
Det e stort,RIKTIGT stort! Jag kan inte förstå att han blivit så stor,det gör mig nervös,får lite ont i magen av oro som jag känner,men det e ju bara jag som blir nervös,han e lugnet själv,så jag får väl lugna mig med hans lugn.

Skolväsan ligger i vart fall och väntar på honom,en Toy story väska,fin som attans precis som min fina påg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0